Haha

Haha måste bara berätta en ganska rolig sak som hände mig och amanda när vi hade franska någon gång förra veckan. Det var typ värsta tabben haha! 
Amanda ställde sig upp och direkt när hon ställt sig så ramlade hon och landa på magen sen direkt efter henne så ramlade jag och det hela var så kul att låg och garva som värsta sären sen och inte nog med det efter typ 15 sekunder ramlade en jätte stor tavla rakt på mig (vet inte om amanda fick den över sig), och då började vi skratta ännu mer! Asså jag lova jag bara låg där på rygg och skrattade helt tyst och melissa i 9a ba: Ida! Ida! Sedan när jag gick in till rummet där hon satt så satt typ en kille jag gillar där... och jag hade typ nyss gjort bort mig ganska rejält! Sen fick jag berätta allt som hänt för melissa och hon ba: haha!!!

Ja ville bara att ni skulle få er ett gott skratt :D

Kommentarer
Skrivet av: melissa

hahahahahahha

2012-11-19 @ 03:38:34

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0