Jumpstyle!

Hej!

Idag har jag varit med fanny och amanda, hos fanny. Vi dansade jumpstyle! Det jätte kul.
Vi är ganska bra, för att vara noobs! Det hela började med att vi hittade en video på youtube, först bara dansade vi oseriöst men sedan började vi vara mer och mer seriösa.
Till sist bestämde vi oss för att bli bäst! Vi dansade typ en halv timme igår. Idag dansade vi typ från 13.00 till 15.00, jobbigt. Så nu e vi rätt så bra på jumpstyle. Man får typ fett bra kondis av det, och det är ju jätte bra nu när jag ska börja i fotboll för då kan jag fokusera på tekniken istället för catt träna upp min kondis.  
Den enda nackdelen jag kan komma på just nu med dagens jumpstyle pass är att jag har så ont i mina vader att det inte finns, kan typ inte gå.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0