Sjuk!

Har inte bloggat på ett jätte lågt tag men det är för att datorn pajjade :(
Men nu ska jag börja blogga lite mera jag lovar!
Jag har just rakat mina ben dom e jätte lena nu så himla skönt funderar på att noppa mina ögonbryn.
Idag gick jag hem från skolan efter lunch för att jag kände mig trött, sliten och jag hade ont i halsen så det blir ingen träning idag inte!
På lördag kväll så är det UH som gäller. På dagen ska jag nog vara lite på stan och tjilla typ!
Funderar fortfarande vem jag ska åka på uh med.
Ska lite ida tipsar senare men först ska jag byta låt på radion pusspuss vi hörs! :)<3

Kommentarer
Skrivet av: dessE:)

desseeriksson.blogg.se

2010-02-05 @ 10:11:24
URL: http://desseeriksson.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0