Stan idag

TJUELUE alla filurer!

Idag mitt folk ska jag och finasteamanda och underbarastehanna vara lite på stan ska bli fett så tjill. BTW fanny jag e kär i dig och vill att du ska dumpa julia, har skrivit en dikt åt dig, fanny: :)

Fanny du har torra fötter och kallas ibland för trötter.
Du har en fin strumpa och en fast rumpa!
du e jätte sjuk, btw jag kommer och hämtar min låsa.
vill du gifta dig med mig? jag är lite gay:)

MIN och FANNYS dikt!

Vi vandrade i ett måsken,
vi var trötta i våra ben.
Det kliade på ryggen,
efter dom jävla myggen.
Jag ville hem,
men satt fast i något äckligt slem.
Du sa hej,
ja ba fyfan jävla helvetes gay
Du trodde du var kul,
men egentligen var du bara ful.
Jag var i drömmarnas land,
när jag vaknade höll jag din slemmiga hand!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0