Ida Tipsar

LORÉAL PARIs, true match. Ett matt puder som reduserar blanka partier. Det kan bli lite pudrigt så var lite sparsam. Spongen som följer med är inte den bästa så jag använde min egna puder borste. Min favorit, helt klart!Vet inte riktigt vad den kostar. Men något kring hundra lappen tror jag, inte dyrare än 200 kronor.


Make Up Store, matt foundation. Den bästa foundation jag har använt jag behöver egentligen inget puder till den här. Använd en foundation svamp till applikation för bästa resultat. Använder du händerna eller fingrarna så är den seg att stryka ut och den blir inte jämn heller. Du kan köpa den på Make Up Store och den kostar 245 kr, svampar kan köpas där också och kostar ca 35 kr och då får du ca 15 st. Den är dyrt jag vet men det är helt och hållet värt varenda krona!


Oliva by CSS produkter. Du kan köpa produkterna på apoteket du köper dom var för sig. Priset ca 100 kr eller mindre jag är inte helt säker. 



Angels And Demons by CSS. Det är bra produkter det här. Kan köpas på apoteket och kostar kring 70 kronor.



MADONNA, NUDES 1979 JEAN'S. Luktar riktigt gott använder den varje dag i stort sett. Den luktar lite somrigt. vet inte riktigt vars den är köpt för mamma köpte den. Jag tror den kostar kring 300 kronor. Det är värt det!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0