Skräck dag :)

HejHej!
Idag har jag och amanda varit på björks hemma hos fille med jens och ante. Vi såg i stort sett bara film den första filmen vi såg hette Paranormal Activity: Den var lite halv läskig (där ljög jag hade det inte varit för att det var många där så hade jag nog gråtit) bara för att det verkade så verkligt. Men jag tog mig igenom filmen. Ett stort tack till jens som höll min hand under filmens gång, hade inte klarat det utan dig ;)
 



Den andra filmen vi såg hette The Horseman: Den var som bara lite läskig. Typ inte så att man kissar på sig men bara så att man ryser lite. Men den var mest äcklig och och riktigt obehaglig var den oxå. Men tog mig igenom den oxå. 



Ska gå och lägga mig nu och btw så är det någon som hackat min msn skriver mer om det imorgon.
Men puss puss <3

Kommentarer
Skrivet av: jensib000i

inga problem:D<3333

2010-01-06 @ 00:27:16
URL: http://jensiboooi.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0