-

Hemma från sjukhuset nu. Det var typ som vanligt med farfar han får morfin nu så det enda han gör är sover. Jag hade lovat mig själv att inte gråta idag men det blev för jobbigt när farmor började prata om att han bara skulle somna in, men det är ändå ganska skönt att veta att han inte har eller kommer ha ont. asså det jobbigaste just nu är att inte veta exakt när det tar slut, för då kan man lixom förbereda sig för vad som kommer hända. Nu kommer ju beskedet komma som en överaskning som inte är uppskattad. Min lilla syster blev jätte ledsen idag när hon såg honom och började gråta. Just nu känner jag mig för förvirrad för att kunna gråta. Jag har blivit allergisk mot allt som har med ciggaretter att göra! Det finns inget bra med det! Bara idioter som röker!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0