Diss!

Just här och nu dissar jag ciggaretter! Vad finns det egentligen för fördelar med att röka? jag tycker att det är dumt och idiotiskt, kanske själviskt också. Det är inte bra att röka och här får ni några nackdelar:

1. Man får dålig andedräkt.
2. Man åldras i förtid.
3. Man luktar gamman fimp!
4. Man får lungcancer.
5. Det kostar pengar.
6. Händerna blir gula.

Jag förstår inte vad är det som är så coolt med att röka egentligen? Varför vill man ha dålig andedräkt och lukta gammalfimp? Kommer ni inte ångra er när ni blir äldre och ligger där i sjuksängen och ni inser att allt är ciggarettens fel och att ni skulle kunna dö när som helst, ni kanske tänker att ni kan operera er och att cellgifter hjälper men alla tål inte det!. känns det bra att dina t.ex barnbarn eller barn kanske kommer stå där vid sjuksängen och se dig dö och känna sig så hjälplösa att de vill spy! De kommer försöka göra sitt bästa för att inte gråta och vara stark för din skull medans alla egentligen plågas. Känns allt det där bra så fortsätt att röka. Fortsätt skylla ifrån er på att det är så svårt att sluta. Ja ni kommer säkert långt på det och har ni riktigt tur kanske det tar er rakt ner i graven! jag tycker det är själviskt att röka, jag menar vad ska ni sätga till alla som älskar er när ni ligger cancer sjuk i en sjuksäng. vad ska ni använda för ursäkt? Finns det ens någon ursäkt? Nej ingen bra! Så ni alla som klagar på att blondiner är dumma och inte har något IQ... kolla på rökare då!

Jag var bara tvungen att skriva av mig lite, puss!♥


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0