Hemma nu!

Idag har jag ju som sagt varit med Fanny och Amanda på stan.
Första hade vi möte med anette på PeKA hon berättade att sofie, tjejenvi skulle ha möte med senare på dagen tyvärr hade blivit sjuk, vi skulle höra av oss till henne och boka en ny tid.
Allt gick bra på mötet och sånt. Efter det for vi och åt på max, alla åt frisco. Det är så himla gott. Sedan gleed vi omkring på stan och jag hittade en svin söööööt midje kjol.
Jag la undan den och pappa ska fara och köpa den imorgon. Den är svart och vit randig, och jätte gullig! efter vi hade varit på stan följde Fanny mej hem och Amanda drog hem te sig. fannu drog nyss så jag ska typ dra te Amanda nu och fixa affichen till diskot vi ska ha, hon behöver tydligen hjälp. Sedan ska vi väl mysa på lite och sånt som vi alltid gör typ flumma. Hahahaa asså fanny fick typ värsta rycket på mötet hon bara började asgarva! Det var typ lite wierd för jag och amanda fattade ingenting...

Men nu måster jag dra, ha det chill, pöss!! ♥


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0