Stan snart

Jag har hunnit med mycket nu på morgonen först så var jag på ljus behandling, sen tog jag ut pengar till lunch och efter det så lämnade jag ett linne till mamma när jag gjort det så tvättade jag håret.
Jag måste ju se anständig ut nu när jag ska på möten. Som jag skrev igår så är det två möten på gång.
Först på peka och sedan på ung arrangör.
Jag är lite nervös för mötet med ung arrangör, peka tanten har jag redan träffat så det mötet är jag inte så nervös över. Jag har en ganska positiv känsla och tror att det kommer bli kul idag.
Snart ska jag sminka och fixa till mig. Idag har jag på mig lackleggings, svart linne och en vit kofta. Jag har inte skrivit det kanske men mina höga skor är trasiga... igen! Så dom är på lagning.
Mamma sa att jag skulle gå och kolla om dom är klara. Jag få väl hoppas det för skorna jag har nu är både fula och kalla. Men nu måste jag skynda mig bussen går om en halv timme!
Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0