It's just a bad habit..

Hej förlåt för totalt dålig uppdatering under veckan men det har inte hänt så mycket spännande i veckan tyvärr. Den har mest gått ut på att träna, träna och (gissa vad) TRÄNA! Jag har äntligen fått ett helex kort som inte är bundet till mammas kort utan nu kan jag fara och träna själv och det ska jag, trust me! Fast det gäller bara att hitta den rätta motivationen. Men jag får väll hoppas att det kommer med tiden.


Kan ju passa på att berätta lite om mitt liv just nu:

Självförtroendet växer och självkänslan oxå.
Jag har inte lika stora krav på mig själv och det är skönt som fan.
Jag har ju börjat träna på helex och man ser inte resultatet än men det känns.
Jag har några mål med min träning som är rimliga enligt mig men inte enligt mamma och pappa, men kraven tänker jag inte skriva här och nu.
Jag är singel men lite intresserad av en jätte fin kille. Jag är tyvärr lite förvirrad och osäker på vars han står.
Jag är allmänt trött och lätt retlig just nu, inte kul inte kul!

That's it for today people! God night everybody!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0