För dig har jag låtsas, och dolt mina tårar. Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid. Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.

Åh vad jag saknar dig. Det finns ingen person som har påverkat mig lika starkt som du har gjort. Nu när du inte är här tänker jag på dig mer än någonsin. Jag ångrar att jag inte tog bättre vara på våra stunder. För dom kommer aldrig komma tillbaka, aldrig. Hur mycket jag än ber till gud eller hur mycket jag än önskar det så kommer det tyvärr inte ske. Jag kommer aldrig glömma dig vännen. Du har mitt hjärta nu och för alltid. Denna text skulle kunna bli hur lång somhelst. Men jag orkar inte förklara mina känslor i minsta detalj detta lilla duger gott och väl.. Men jag vill att DU ska veta att jag saknar dig mer än jag kan förklara med ord. Kom tillbaka till luleå eller kom och hämta mig för du kan inte bara åka. Jag hann inte ens säga hejdå. Älskling du är mitt knark!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0