Hej mobil inlägg :) jag skrev inget igår...

Hej mobil inlägg :) jag skrev inget igår förlåt för det. Men det var bara så stressigt. Kan berätta vad som hände. Jag fort till skolan sen hände inge mer förutom att vi hade matte prov. Det gick ganska bra tror jag. Sen för jag hem och tog ett bad för att försöka piggna till jag var ju förkyld. Sen fotbolls avslutning i en och en halv timme. Sen åkte jag hem och packade ihop alla kläder. Pappa skjutsade mig till mamma jag hämtade en lapp. Sedan sprang jag till fanny och bytte om där. Vi skyndade oss till bussen. Vi var typ 10 min tidiga så vi stod och frös ihjäl.. Sen kom vi fram till club nordic klockan kvart över 7. Vi var ganska så tidiga. Vi stod och frös i ca 1 timme innan vi kom in. Väl där inne typ dansade vi normalt och ibland lite överdrivet. Det var typ fett kul. Jag träffade herr adam, bea och massa folk typ. Sen för vi hem till farmor. Jag var vaken till fyra för jag kunde inte somna! Det var inte kul. Snart ska jag till pappa och vila lite själv. Jag har feber och är jätte sjuk nu:( jo jag glömde säga att jag sjöng så högt att jag pratade som en kratta sen. Ni skulle ha hört. Men vi hörs nu ska jag gå in på facebook :)


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0