Lät du henne komma närmre?

Är så jävla arg att tårarna bara rinner.. Fan vad allt är knas. Varför ska allt sånt här hända mig?! Jag orkar snart inge mer. Känns som om allt bara rasar. Kan inte förklara varför men det bara känns så. En bra kompis har försvunnit ur mitt liv. En bra kompis har flyttat åt helvetet. En tjej kompis ska flytta till kalix. En kille jag tyckte väldigt mke om beter sig som en idiot. Jag fattar inte. Jag svär det här är inte något jag bara skriver nu men allt jag gör blir bara fel! Att göra rätt finns tydligen inte just nu på min lista. Förlåt för detta depp inlägg men jag orkar bara inte hålla detta inom mig.. Tack till en som orkade läsa allt!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0