Nyss sminkat mig.. super bra blev det! Lä...

Nyss sminkat mig.. super bra blev det! Lägger in bilder imorgon. Som ni kanske ser har jag gjort en tillsvidare header jag ska göra en ny när jag lagt in alla bilder på mammas dator. Jag har oxå hunnit kolla omkring på facebook och insett att jag till ha en kille det är på många tjejer som har gulliga killar och så. Asså inte att jag måste ha en kille men jag vill ha någon att älska och någon som älskar mig. Jag är inte heller stressad. Men vad mysigt det skulle vara att vakna upp bredvid någon man verkligen tycke om och så. Ajja det kommer väl antar jag.. Men nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och lägga mig. Pusspuss :)


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0