Roligt!

En man ∼35 med sin son ∼5 sitter bredvid varandra. Pappan har sin dator framme och försöker antagligen jobba under resan. Pojken är rastlös och stör hela tiden sin pappa med olika frågor.
Pojken: Pappa pappa, vad händer om du stryper mig nu?
Pappan: Men gud, varför säger du så? Nu får du inte längre se på Homer Simpson!

Två väldigt bakfulla killar ~25 ställer sig bredvid varandra vid pissoaren.

Kille 1: Måste du stirra?
Kille 2: Vadå, vi är ju polare?
Kille 1: Men det är obehagligt ju!
Kille 2: Men om vi känner varandra måste jag ju veta hur den ser ut fattar du väl?
Flera inne på toaletten börjar gapskratta.

En mamma ~35 och hennes son ~12 sitter på tunnelbanan.
Sonen: Alltså jag HATAR att vara tolv!
Mamman: Varför då?
Sonen: Alltså man får inte ha sex, man får inte gå på krogen, man får inte handla på systemet…
Mamman: Suck…
Sedan tystnad.


Luleå Shopping galleria

En tjej ~20 pratar i telefon samtidigt som hon går och tittar på kläder.
Tjejen (i mobilen): Ja, alltså du vet Julius Caesar? (Lång tystnad) Men… men Caesar du vet… (Tystnad) Caesar bor inte i Luleå! Han lever inte! Han var ju i romarriket på 1800-talet! Ja, i alla fall, Anna du vet som pratar så mycket, hon håller ju aldrig tyst men hon visste inte vem Julius Caesar var. Hon har inte koll på något!


Två killar~23 står och snackar, en tjej ~20 går förbi och känner igen en av dem.

Hon (sprudlande glad): Nämen heeej!
Kille 1: Nämen tjeeena, hur är läget?
Tjejen: Bra! Men du jag måste verkligen kila, men jag ringer dig sen, okej? Det är samma nummer som du ringde från i helgen va?
Kille 1: Eeh ja.
Tjejen: Okej, hej då!
Kille 1: Hej då!
Kille 2: Har du nytt nummer?
Kille 1: Nä, min mobil dog och var tvungen att låna Sandras mobil och ringa och ljuga.
Kille 2: Sandras?
Kille 1: Aa, den andra tjejen jag ligger med…
Kille 2: Gött!
Tystnad. Båda tittar på varandra.
Kille 1: HELVETE!


Taget från tjuvlyssnat.se


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0