Hej bloggen. Jag har märkt att mina mobil...

Hej bloggen. Jag har märkt att mina mobil inlägg blir lite konstiga men det spelar egentligen ingen roll bara det blir ett inlägg. Jag har nyss ätit pizza. Haha jag failade totalt. Haha jag skulle cykla iväg och köpa pizza. Allt gick bra tills jag kom ut från pizzerian med kartongerna i ena handen. Då trillade sallads kartongen mer och salladen for åt skogen. Sen kom jag på att jag glömt beställa barn pizza åt min lilla syster. Och att jag glömt beställa minus ost till mig själv. HAHAHAHA på fail. Jag fick fara tillbaka och köpa en ny pizza till mig själv. Men nu ska jag på fotbollsmatch uppdaterar sen. Ha det bra, puss!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0