Hemma nu/vafan!

Det blev bara jag och fanny. Senare kom amandak oxå. Vi hade väldigt mysigt där.
Just nu ser jag efterlyst. Så jävla hemskt. En vit kille på typ 20 år hade hoppat på en kille på 14 utan anlednign, på ett tåg i sollentuna, tror jag. Det fanns 3 stycken män på tåget men dom fegisarna gjorde inget, INGET! Alla 3 var minst lika stora som misshandlaren. Jag blir helt till mig.. Varför i hela helvette gjorde ingen något?! Det är ett år sedan det hände. Fan vad idiotiskt! Jag blir så jävla förbannad. En sak jag absolut inte förstår är hur man kan hoppa på någon helt utan anledning! Man är ju störd i HELA huvudet om man gör det. ;@

FYFAN säger jag bara!!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0