I hope you all good peoples sleep tight, while the bad peoples lie sleepless!

Om du bara kunde inse hur perfekta vi är tillsammans, du och jag, vi! Om vi två hade varit musik hade vi skapat den finaste melodin någonsin. Du är den finaste killen som andas, du är den finaste kille som någonsin har andats, och ingen kille som kommer att andas och leva är finare än du är. I mina ögon är du guld. Jag ber inte om mycket från dig, bara kärlek. Jag vill vakna upp bredvid dig, somna bredvid dig, vara tjejen i dina tankar. Jag vill känna dina läppar mot mina, dina händer, ditt hela perfekta allt! Jag vill vara tjejen som du tänker på just innan du somnar och tjejen du tänker på precis när du vaknat. Du är för bra för att vara på riktigt, du är helt enkelt en levande och vandrande dröm, min levande och vandrande dröm!♥

Nu ska jag sova, ni kan ju fantisera om vem texten handlar om, jag har bara berättat om killen för 3 stycken personer så det kan bli svårt att komma på vem den handlar om. ;) Men ska sova nu pusspuss!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0