VAFAN!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7731812.ab

WTF!

Detta är en av dom sakerna jag inte förstår... Hur kan en vuxen människa göra såhär. och hur dum får man bli egentligen... om någon skriver till dig på internet att dom är en fotograf och vill träffa dig och ta kort, han/hon erbjuder dig pengar och säger att han/hon förväntar sig sex. hur kan man då som ung tjej/kille tro att han/hon på något sätt är seriös eller att han/hon talar sanning. Jag blir ju frustrerad bara jag tänker på det. Det är ju hemsk att någon ska utsättas för något sådant men varför ens gå med på att träffa personen. Dessutom nu för tiden har man möjlighet att blocka personer man tycker beter sig illa på nästan varje nätcommunity. Så varför ens riskera att bli utsatt? Fast å andra sidan ska ju inte vuxna vara inne på såna sidor och utge sig för att vara någon dom inte är bara för att utnyttja barn/ungdomar...

Jag tycker det är grymt fel att gå med på att träffa någon från internet om man inte vet att personen i fråga är den den utger sig att vara.
Jag tycker oxå att det är ännu mer fel att låtsas vara något/någon man inte är.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0