Dagens äventyr

Jappjapp idag har jag inte gjort så himla mycket. Jag tog en av mina berömda 5 minuters duschar sen drog jag mig in till staden. Där mötte man upp fina parre och vi kollade lite på skor.. det är synd att jag har lite dåligt med pengar annars hade jag köpt ett par skor utan att tänka efter. Dom var jätte söta! Sen kom jag hem lagade lite mat. När jag och pappa ätit så röjde jag lite på mitt rum.

Nyss har jag och pappa haft en riktig far och dotter stund framför criminal minds. Vi pratade lite om killar och sånt, var ganska skönt att få prata lite med min älskade pappa, i love you!

Nu ska jag slå igång en film sen lägga mig och sussa kudde, imorgon bär det av mot hertsön för att hjälpa farmot med att tvätta några fönsterrutor. Ha det bra mina söta läsare!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0