Det är min dag idag

Sorry för kass uppdatering.. Men för att gottgöra det så tänkte jag bara berätta lite om vad som har hänt det senaste dygnet.
Igår så vaknade jag och hoppade ganska så direkt ner i badet efter, där rakade jag mina ben och tog bort nagellacket från mina tånaglar.
Sen klev jag upp och chillade ett tag bara, gjorde lite plättar och började det tung arbetet med att fixa mitt hår.. efter att ha bränt mina fingrar ett x antal gånger så var jag äntligen klar! Efter det så var det sminket som skulle fixas.
När det var kirrat så ringde johan och sa att jag skulle komma och möta upp honom så jag hoppade upp på min svarta hojj och cyklade dit. Jag och pojken drog sen till min moder och vi blev in skjutsade till kalaset.
Där vandrade vi omkring och myste lite. Vi såg till exempel movits! det är typ ett band från luleå eller något sånt. Sen tog vi ut pengar och jag blev bjuden på lite maxmat, mums. Efter det var det tivoli sen drog jag mig hemåt!

Nu ska jag städa mitt rum, sen till mamma och hjälpa henne. Sen när Johan vaknat så ska jag nog till pappa igen och börja fixa mig lite. För sen kommer ju han!!

Movits


Lite bilder på hur jag såg ut:



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0