Heii, intressant eller så inte!

Sitter nu på en stol i gaten väntar på att vi ska få kliva in i planet. Det ska tydligen vara 28 grader i cypern när vi kommer fram!!!!

Tänkte berätta lite kort vad som hände i helgen:
I torsdags drog jag till örnäset för att hälsa på jojjo. Vi drog först och handlade godis sen for vi till någon random dude.
Sen när vi vaknade dagen efter så åt jag frukost och fixade mig sedan bar det av mot sebbe på hertsön. Där drog vi till någon med bil och åkte in till staden och chillade.
På kvällen drog jag mig mot måttsund, där såg vi rec, eller carantine som den egentligen heter, den var hemsk! Efter det drog vi till ludde men bea blev så trött så vi drog till henne. Efter ett tag kom ludde till bea och vi såg bara på tv ett tag, sen sov vi i beas pärons säng.
När vi vaknade vid 3 drog jag hem och då fixade jag mig sen var det waldorf som gällde så jag åt lite fort och sen drog man sig mot musikens makt.. Skriver mer om musikens makt sen samtidigt som jag lägger ut bilderna!

Ha det bra! kommer uppdatera när jag har tid och ork! Pusspuss, snart lämnar jag kylan i sverige.



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0