Hej alla vackra och mindre vackra människo...

Hej alla vackra och mindre vackra människor.. Jag mår skit bra just nu, allt bara fungerar för mig! Hoppas ni alla när lika kung som mig, det förtjänar ni! Ajja, som sagt första skoldagen idag för mig. Den gick bra, var grymt trött bara. Sen drog jag hem och fixade sminket innan jag sedan begav mig mot staden för att träffa bea & co. Jag har köpt lite oxå kläder, jag vet inte ännu om jag ska ha kvar dom eller lämna tillbaka men lägger in bilder om jag bestämmer mig för att behålla. Men nu städar jag rummet, vi höres folket! :*


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

följas på bloglovin? om du använder det och gillar min blogg förstås :)

2011-08-30 @ 20:37:35
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0