Ja okej dag 2 i cypern eller nå!

Idag har vi bara chillat runt lite på hotell området, sen har vi även gått lite i staden som för övrigt verkar förbannat stor. HAHA när vi var på en mataffär så såg vi att dom hade svenska chips.. texten var till och med på svenska. Ganska sjukt, i alla fall jag har solat topless för sörsta gången i hela mitt liv.. den enda problemet var att jag råkade välta stolen så alla ögon riktades mot mig när jag stod där och näckade.... Öh najs, eller så inte! Och inte för att skryta men jag har fått mig ganska så mke färg på bara en dag så jag kommer nog vara redigt brun när jag kommer till sverige..

Jag tänkte lägga in lite bilder men det blev inte eftersom jag glömde kameran på hotell rummet.. sux to be me! Men bilderna kommer in imorgon typ.

Innan jag säger hejdå vill jag bara ge alla som orkade läsa hela inlägget lite creds! Ha det bra puss!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0