tidsfördriv

10 VAD

1. Vad har du på dig just nu?  Mjukisbyxor, trosos och mjukiströja.

2. Vad är klockan hos dig just nu? 13.02

3. Vad får dig att skratta?  HAHA , de mesta!

4. Vad gör du när du har tråkigt? ser film eller ringer någon.. 

5. Vad är ditt livs bästa minne? hmm .. luleå kalaset 2011 !

6. Vad ska du göra idag? jag ska nog mysa med familjen och så 
7.  Vad tycker du om? det är mycket, men mest utav allt , ärliga personer !

8. Vad är det bästa som hänt dig? jag vet inte, mycket!

9. Vad är det sämsta du gjort? jag vet int.

10. Vad ångrar du? ingenting !

 

9 HUR

1. Hur mår du? jaaao, jag lever , trött bara xd

2. Hur tänker du göra med framtiden? den frågan brukar jag ställa mej själv, men jag vet inte .

3. Hur går det i skolan? Det går bra! 

4. Hur går det med kärleken? Det går upp och ner, just nu finns det ingen. 

5. Hur bra känner du din pojkvän/flickvän (om du inte har, ta din bästa vän) någorlunda bra!

6. Hur mycket gillar du pizza? skitgott !

7. Hur mycket skit kan du ta? jag har rätt lång stubin, men jag har en väldigt tydlig gräns, paserar man den så ..

8. Hur gör du för att impa? Jag är mig själv ;) 

9. Hur less är du på denna listan nu? Mja lite, hahah

 

8 VILL

1. Vill du kunna flyga? hade varit liiite najs!

2. Vill du vara singel/gift i framtiden? Måste jag bestämma det nu?

3. Vill du kunna arabiska? haha ! kan redan några ord , men skulle va kul å kunna..

4. Vill du kunna sova i 50 timmar? vad skönt!!

5. Vill du kunna få allt du ber om? nej

6. Vill du helst bo i Kiruna eller Malmö? SKÄMTAR NI MED MIG?! kiruna.. dah

7. Vill du ha hundar när du blir äldre? nej
8. Vill du känna Michael Jackson? Nej...

 

7  ANTINGEN ELLER

 

1. Hund eller katt? katt

2. Öl eller cider? cider

3. Ipod eller Ipad? ipod

4. Samsung eller HTC? htc

5. Pizza eller kebab? pizza

6. Galen utekväll eller mysig hemmakväll? både och!

7. Facebook eller Bilddagboken? facebook

 

6 JA ELLER NEJ

 

1. Har du varit full? nej

2. Har du saknat någon som du inte borde? ja

3. Har du blivit våldtagen? nä.

4. Har du tyckt om Markoolio? ja !

5. Tycker du att du är snygg? haha, antagligen! 

6. Äger du en rottweiler? nej

 

5 ÄGT

 

1. Har du ägt en barbie? massor

2. Har du ägt en bil? nej

3. Har du ägt en mikrofon? mjjo

4. Har du ägt en kompis? ja !

5. Har du ägt 50.000 kr? haha ;> kankse det !

 

4 FINASTE

1. Finaste killen? finns ingen, alla är fina på sitt eget lilla sätt.. utom dom dumma! 

2. Finaste tjejen? det finns faktiskt många fina tjejer, men måste jag välja en .. så .. Amanda

 3. Finaste kändisen? vet inte ;o

4. Finaste filmen? Hmm. den där filmen som är 3 timmar och en båt sjunker...

 

3 KÄNNER

1. Känner du dig stolt över någon? japp :D

2. Känner du en fotbollsspelare? haha ja

3. Känner du dig själv? jag hoppas det :o

 

2 VILL DU HA

1. Vill du ha barn? JAPP !

2. Vill du ha ett rikt liv med sjukdomar eller ett normalt liv med bästa partnern? normalt liv

 

1. SISTA FRÅGAN

1. Har du ljugit på någon av ovanstående frågor? nej!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0