Dag 1 - Presentera mig själv

Namn? Ida Nilsson
Född? 1996 i boden.
Längd? 1,61
Skostorlek? 38-39
Piercingar? Hål i öronen
Tatueringar? Nope
Bor? Hemma i luleå.
Utbildning? Går fortfarande på grundskolan.
Drömyrke? Sångerska!
Plats du vill resa till? Tillbaka till Egypten!
Favoritdrink? Cola 
Favoritmat?
Jag älskar mat!
Favoritfilm? Finns många!

Läser just nu? Inget
Läser helst? Deckare och musiköcker.
Tittar helst på? Csi och liknande serier
Lyssnar på? Allt!

Det dyraste jag köpt? Min 32" lcd tv
Senaste fyndet? Kommer inte ihåg.
Värsta plagget? Foppatofflor!!
Favoritaccessoar? Höga klackar! Just nu gillar jag stora smycken- halsband, örhängen och armband. Snyggt!
Motionerar du? Helex
Vilket schampo använder du? Kommer inte ihåg vad det heter.
Vad är du rädd för? Mörkret och att vara ensam
Vad finner du charmigt? Självförtroende och humor!

Beskriv dig själv med 3 ord? Snäll, pålitlig, spontan.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0