17 fakta om mig

1. Jag är 161.5 cm kort.
2. Jag gillar killar som håller om mig runt midjan.
3. Jag har komplex över min hals, jag har typ ingen..
4. Jag blir lätt sur och är ganska långsint.
5. Jag har en förkärlek till killar med brunt hår.
6. Jag hatar brudar som ska hålla på och bitcha.
7. Jag har lätt för att få intresse för killar men jag kan typ inte bli kär.
8. Jag har ett extremt tråkigt liv eftersom jag stoppas så fort jag vill göra något galet, göra något utan att tänka efter!
9. Jag känner mig mer osäker i smink än utan.
10. Klackeskor har nog aldrig varit min grej...
11. Jag kan inte gråta när någon ser på.
12. Jag älskar när någon stryker mig över håret...
13. Jag vill gå på bio nu, någon som kan bjuda med mig?!?
14. Jag tycker det är svårt att komma på saker om mig själv..
15. Jag är inte perfekt.

(fyller på med mer sen!)


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0