Asså jag har typ nyss insett en sak.. Det ...

Asså jag har typ nyss insett en sak.. Det är skillnad mellan att vara intresserad av någon och vilja ha någon som pojkvän/flickvän. Den senaste tiden har jag träffat killar som jag är intresserad av och som är intressanta, snygga men inte min typ helt enkelt. Det har jag vetat och ändå har jag fortsatt att prata med dom. Jag antar att jag inte riktigt klarar av att vara ensam. Men jag har insett nu att det inte är någon idé att hålla på och prata och sånt med en kille som man inte ens vill ha. Ska från och med nu bara skriva med killar jag tycker om och faktiskt skulle kunna tänka mig vara med (Ja, dom och mina grabbar).. Är less på att låsas. Tack för att jag fick öppna mig. Ha en fortsatt underbar kväll, puss!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0