du har svikit mig om och om igen, men du kommer aldrig få chansen att göra det igen

Då var man barnvakt åt lilla söta nora. som ska snart lägga sig, SKÖNT! Hon har sovit dåligt inatt så denna dag har varit en plåga för alla i hennes närvaro. Men kan inte skriva nå långt för måste passa henne..

Idag har jag gjort ett väldigt svårt val, och jag känner att det blir bäst för mig och för honom. Jag hoppas bara jag är stark nog att fullfölja det valet.. Jag vill inte vika mig igen, nu får det ta och vara slut. Jag har knappt kunna sova den här veckan och mina tårar tar säkert slut snart. Jag har ingen ork och min blogg bombarderas av deppiga inlägg. Så ja, det är nog på tiden att detta får ett slut. Nu ska jag springa iväg och passa min älskling, puss hejdå!


(kolla in krull håret, you've got to love it!)

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0