God morgon alla mina läsare. Har inte orka...

God morgon alla mina läsare. Har inte orkar uppdatera nå mycke den senaste tiden. Men kan ju berätta lite kort vad jag haft för mig. I lördags var jag på bio med några dina vänner, amanda sov hos mig och vi såg black swan. den var typ obehaglig.. Under söndagen städade jag toan, sen på kvällen drog jag till Mikaela i sundom. Vi bara myste på och pratade. Min älskling. På måndag kom pappa och hämtade mig vid 2 när jag kom hem duschade jag sen åkte jag in till stan och lämnade tillbaka ett par byxor. Sen vandrade jag omkring ett tag innan jag stötte på en hemlig.. Vi snackade ett tag sen drog jag hem. Men nu ska jag åka till någon stuga vi hörs!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0