Jag är vacker och jag vet det!

Du får tycka vad du vill, säga vad du vill och göra vad du vill. Jag bryr mig inte.. Du kan försöka trycka ner mig och få mig att tycka att jag inte duger som jag är. Men ingen människa på denna planet kommer någonsin få trycka ner mig mer. Jag kommer inte ändra mitt sätt att vara eller vika mig pågrund av någon annan anledning än mig själv. Tänker inte rätta mig efter dina regler, ändrar inte mitt utseende för att en kille ska tycka om mig, gör han det då gör han det och då ska det inte spela någon roll om jag har blont eller brunt hår, kort eller långt hår, platt eller lockigt hår, smal eller mullig, blek eller brun, rakad eller inte. Så från och med nu kan ni gå och hänga er om ni inte gillar mig eller nått som har med mig att göra.

Tack för det, skönt att få min åsikt hörd..

Här kommer bilder som är tagna det senaste 2 åren.. alla bilder är i rand0m ordning..

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0