Kom inte hit om du inte kan uppföra dig!

Sitter framför datorn och väntar på att mr. right ska poppa upp på skärmen och bjuda ut mig på bio eller något.. fast känns som om jag kommer få vänta länge för i stort sett alla killar nuförtiden är så lata. Dom kan spela hur mke fotboll, basket, innebandy.. you name it! men dom orkar fan inte uppvakta en tjej. Vars har alla gentlemen tagit vägen? Tycker dom som skriver till mig nu mest bara är ytliga och jobbiga. Det är som sagt ingen idé att ens försöka på mig om du inte har hyft i huvudet, jag har varit med så många idioter att det inte finns och jag har lärt mig något nytt varje gång. Och killar som är själviska, otrevliga och aldrig stöttar mig är bara skit!

Från och med nu ska jag göra ett nytt nyårslöfte: Jag ska inte prata eller träffa killar som inte beter sig bra mot mig. Alltså jag står hellre ensam än med en idiot!

Tack för mig hejdå!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0