mina sanningar:

sanning n1: Jag är ett stort fan av justin bieber

sanning n2: jag hatar att gråta inför andra

sanning n3: jag är rädd för döden

sanning n4: jag har bara typ 3 stycken vänner jag litar på

sanning n5: jag har ett stort beroende av facebook

sanning n6: detta är riktigt svårt för jag kommer inte på vad jag ska skriva

sanning n7: jag är jättejätte rädd för spindlar

sanning n8: jag är rädd för döden

sanning n9: Jag älskar när killar håller mig i handen

sanning n10: jag har svårt för killar som tror att dom kan allt

sanning n11: jag älskar att sjunga

sanning n12: jag har kommit fram till att detta var en dum sak

Kommentarer
Skrivet av: beq

Haha. :) De flesta stämmer på mig också! ^^

2011-07-08 @ 19:15:29
URL: http://beq.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0