min f.d bästa vän

När jag tänker tillbaka på minnen vi har haft dom två senaste åren har jag insett att vi var lika men ändå olika.. Kanske hade vi fortfarande varit vänner nu om inte den där onödiga saken hade blivit så stor. Jag vet att jag inte kan skylla allt på dig för jag hade lite att göra med saken oxå. Kommer du ihåg cn, när vi två åkte till pdol och alla andra oförglömliga minnen jag har med dig!

Och idag när jag såg dig gråta på grund av en sak jag gjort trodde jag att jag skulle gå itu.. Jag skulle aldrig gjort så. Du är en jätte fin tjej men det som har hänt på senaste tiden har gjort att vi nog inte kommer bli vänner igen. Men jag saknar dig min fina vän!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0