Tänk att det faktiskt kan vara kul i kalix!

Igår var ju jag och mikaela i kalix. Det hände jävligt mycket roliga saker men ska försöka dra allt lite kort:
Jag och mika kom till kalix vid klockan kvart i 10 väl där mötte jesper upp oss på busshållplatsen, sen drog vi till furu där han sommarjobbar.
Han drog iväg på ett möte och jag och mika stanade kvar och solade och chillade. Efter ett tag kom linus och då drog vi med honom och åt. sen gick jag, linus och mikaela till furu för jespers möte var klart.
Då drog vi till campingen och mötte upp jensan och drog ut med hans båt. Sen drog vi och åt på tastys sen var det volleyboll för jens och jesper medans jag och mikaela solade lite.
Sen drog jag, mika och jesper hem till jeppe där åt han mat och sen bar det av mot knoll. Där chillade vi ett tag och bara snackade lite alla 4.

Kan bara säga att dagen var grymt lyckad!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0