what are words?

Torsdags: Drog till töre med mikaela, WIHOO! Där var vi med niklas, markus, eric och två till! Vi drog först till någon fotbollsplan och spelade rövdunk typ.. heheh jag förstörde typ hela leken så vi slutade.. sen gick vi till niklas och lämnade hans hund, och fortsatte sedan mot eric där snackade vi typ lite. sen gjorde vi inte så mke.

Fredag: Jobbade på restaurang svea hela dagen, när jag kom hem var jag hur trött som helst så jag slumrade till ett tag. Senare på kvällen kom en liten pojke till mig och vi såg film och pratade lite.

Idag: Idag har jag varit på stan och solat, sen kom jag hem och duschade i 45 minuter och nu ska jag städa. ikväll blir det att se lite film och kanskee kolla om någon vill komma över hit för jag har så sjukt otroligt tråkigt :U


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0