oh dude

Igår grillade jag, amanda och mikaela. Det var hur mysigt som helst.. sedan gjorde vi ingenting i typ någon timme sen vid 23-24 tiden drog vi (jag och mikaela, amanda skulle upp tidigt dagen efter) till lillsand och skulle bada.. Kan ju säga att jag fegade ut ganska rejält! men mika hon doppade sig och höll på att valsa omkring där i vattnet.. Jag får be till gud att jag inte blir sjuk nu innan konfirmationen.

Efter badet frös båda två ganska rejält.. Då cyklade vi till statoil och köpte toa papper, tuggummi och cola. Sen begav vi oss på den långa resan hem mot pappa igen. Där bäddade vi ner oss under filtar och täcken och började se en film men bytte till en annan efter typ 1 timme.. värt!

Nu är min bebis i sundom och gör något med ved typ :S jag ångrar att jag inte följde med!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0