Det äter upp mig..

Prestations ångesten äter upp mig. Bra betyg, snygg kropp, snyggt hår, inga eksem, len och mjuk hud, bra i sängen, fungerande sångröst och massa andra grejer. Jag sover dåligt på nätterna. brukar sluta med att jag somnar på lektionerna. all motivation är helt borta. Känner mig matt. helt utan anledning. vill bara sova och skita i allt. men vad kan man göra? det är bara fortsätta slita mig upp från sängen, klara av skolan, försöka ta mig till helex om jag orkar, läxor och sen en halvt sömnlös natt. får panik. hejdå

Kommentarer
Skrivet av: linnea

äh, vem bryr sig om man inte ser så jävla snygg ut som man skulle vilja? vi har ju inte ens kommit halvvägs i livet, vi har tid på oss! :)

2011-12-03 @ 16:48:57
URL: http://theycallmenea.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0