Framår för evigt, du och jag ska dit

Kvällen igår var inte dålig och inte bra.. kanske lite kaos och lite fail. Men ändå trevligt typ.. Jag och hanna drog in till stan vid kanske halv 8 då satte vi oss på max och laddade min telefon dära. sen kom kevin och vi 3 hoppade vi på bussen och åkte till malmudden för att plocka upp jesper, celina och samuel. Sen drog vi till coop och köpte lite godis. Vi stod där utan för i typ en timme. Jag hann träffa josse! Jag har inte träffat henne på typ ett år eftersom hon sitter på anstalt i umeå. Efter det drog vi till farmor och lade oss. Nu sitter jag, john och hanna i mitt rum och chillar och snackar. När dom åker ska jag städa, duscha, plugga, packa och sen dra till pappa för att instalera mig i nya huset på bnäset.. najs!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0