Dålig uppdatering är jag kung på!

Senaste inlägget var från torsdag nästa vecka så börjag väl på fredag..
Fredag: Skulle ha varit min hemma kväll men blev inte så mycket av hemma kväll, hehe. Drog till uh för att vara med samuel. vid 9-10 ringde bea och ville att jag skulle till måttsund så då begav man sig ditåt! Väl där vad vi med johnny, lodde, björn och anton. Vi drog till björne och snackade lite sen åkte jag och bea hem.



Lördag: Vi vaknade kring halv 12 tog moppen till bergnäset var med jocke och marius. Sen drog jag hem och en timme efter det hämtade papi mig och då åkte vi till bergnäset och natten spenderades där.

Söndag: Tidigt på morgonen drog jag hem för jag skulle och träna med eric. Det var najs.

Sen har det inte hänt så mke meer under skol veckan, eller jo på tisdagen var jag med samuel och på torsdagen var det ungdomsgruppen.


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0