fan vad perfekt!

Denna helg har varit P E R F E K T! I fredags direkt efter skolan åkte vi in till stan och mötte upp victor, eric och niklas. Sen tog vi bussen som gick till måttsund efter ett tag åkte victor tillbaks till töre och istället kom jocke, bea och lina. Då drog vi tillbaka till jasmine och åt midddag, tacos mums! Sen kom sara och hämtade eric på moppen för att dom skulle köpa godis så jag och bea tog hennes moppe och följde med. När vi väl var hos jasse igen var viktoria, emelie och björn där. Då bara chillade vi, snackade lite och var ute och härjade! sen drog alla utom bea, jag och jocke. klockan var väl typ 2. alla somnade utom jag....... så helt plötsligt damp-knackade någon på rutan.. sket typ på mig. Visade sig att det bara var ludde. Så fredagen var lyckad.

I lördags sov jag hos min farmor så då var jag på gården i örnäset ett tag sen drog jag hem och la mig. har nyss vaknat. nu ska jag plugga lite typ.. kram!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0