All the crazy things i did last night!

Igår när jag kommit till m-town så drog jag till jasmine. Där fixade vi oss och hade lite deeptalk om killar och allt sånt. Sen tog vi lite kort, vi e typ snyggast! haha nej men jasmine är snyggast!


Sen började vi gå mot björne, vi hade tur för bea hämtade upp oss på vägen så vi slapp gå.. Lata vi är! Nej men väl där så åt dom glass medan jag fick i mig lite middag, mums! Sen såg vi paranormal activity 2.. Sjukt hemsk! Sen drg vi ut in i skogen och dog.
Sen gick vi in och snackade lite grann och jag och emelie tog dom här vackra bilderna:





Jasmines bilder:
Bea och jocke!


Jag och fina emelie!



Mathias och herman.


Jag och Emelie brillierar!


Anton och Ryman försökte oxå dansa!


Jag och Granen!


Ingen kommentar..





Jo tjena!


Efter åt gick jag, jasmine och hennes pojkvän ryman hem och pratade om allt mellan himmel och jord. när vi kommit till jasmine däckade vi direkt!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0