oh babe, you got me good.

Har inte skrivit i bloggen sedan förra fredagen.. Har inte haft tid det har varit så mycket att göra och sånt. Ska göra en lång historia kort.. Förra fredagen var jag på fest med några vänner, jätte trevligt!
Sen kvällen efter, på lördagen, badade jag jacuzzi med Lollo och sen sov hon hos mig och vi såg batman. 
På söndagen chillade jag bara på och åt glass, samt pluggade.
I veckan har jag inte gjort nå speciellt egentligen. Jag var och kollade på Louises dans träning, dom var jätte duktiga! Jag har funderat på att börja dansa med dom efter jul!
Och sen igår då, fredag, gick jag först på stan med Claudia och Louise, sen åkte jag hem till Claudia och åt och louise åkte till sig, sen for jag och claudia till CodyEddyHelals lägenhet och var där med Eddy och Cody, sen drog Cody och Eddy, då dansade jag och Claudia, sen kom Helal och Louise och då började jag och Louise att diska. Sen kom eddy tillbaka och vi pratade, dansade, chillade och sen på slutet av kvällen städade vi lite mer!
Vi tog vi en taxi därifrån sen hem till mig i Gammelstad där pratade vi och drack Chai-thé och sen gick vi och lade oss!
 
Såhär fint blev det i köket.
 
Bilder från Claudias telefon:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0