Let's dance

Sitter med mikaela och chillar lite. Dagen bjuder på resor hit och dit och massa skit.
Har inte bloggat sen i onsdags så ska beräta lite vad som har hänt i mitt liv. I torsdags vr jag på skolan och sen for jag in till stan för att fika med tilde, när jag inte fick tag på henne vandrade jag omkring med sara, kristin och linnea. sen mötte jag upp tilde, malin och malin. vi gick omkring tills malin x2 buss gick hem. Då gick jag och tilde till Friends by BO och fikade/skvallrade! Kvällen slutades på ug.

Igår fick jag besök på skolan av mikaela. vi drog in på stan köpte en hemlig sak till mig och hårfärg åt henne. Vi drog till mig åt mat och sen ganska direkt tillbaka in te uh. där såg vi film och myste på. Fick ett alla ♥-dag kort av mikaela. hihi Sen fick jag och mika ett gemensamt kort av Samuel. så söööt!

Idag vaknade vi vid 10, då klev vi upp jag färgade mikaelas hår sen åt vi  frukost. Just nu håller vi på och städar. Ska duscha efter det och sedan blir det en mysig prommis! heidoo

Bilder kommer sen.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0