drömmen om dig

Hej ella. I natt drömde jag om dig. Jag var med min gamla klass och vi gjorde nå övningar. När vi skulle summera hur det gick så satt du framför mig. Lika vacker som alltid. Jag sträckte fram handen och la den på din för att trösta dig. Jag ville att du skulle veta att jag tycker det är orättvist och att jag saknar dig. Duär sa en massa fina saker men det var en sak jag speciellt kom ihåg. När jag började gråta kollade du mig i ögonen och sa: skratta då blir allting så mycket roligare. Jag saknar er allihopa. Ella, vi saknar dig oxå. Vila i frid.

Kommentarer
Skrivet av: jessika

Sugen på att tjäna pengar på bloggen din?

2012-01-23 @ 17:11:52
URL: http://heterjessika.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0