Great events of 2011

Ganska classy rubrik huh? ;)

Januari:
Jag lade upp den första videon ever när jag sjöng, nervigt men modigt!
Februari:
Typ en heelt ointressant månad.
Mars:
Samma som förra månaden -.-

April:
11 april blev jag och mikaela ett par.

Maj:
Vaxade benen för första gången, smärtan!♥

Juni:
Lyssnade på "fest hos mange" för första gången ever, alltså blev av med min mange makers-oskuld.
Mickan fyllde år. Första doppet!

Juli:
PDOL!! Jag och bea hade en enorm gultsa period.

Augusti:
Fucking LK! Drog till cypern med familjen oxå!

September:
Fick min nya telefon, samsung yeee. Bytte skola..

Oktober:
Hängde mycket i m.town och färgade mitt hår rött!

November:
JAG SÅG, LYSSNADE OCH PRATADE MED ULRIK MUNTHER!!!!!!!!!!!

December:
Firade jul, lyssnade på justin bieber och skrattade.
Fint år, hejdå!

Kommentarer
Skrivet av: moa

Varför bytte du skola?

Och avr är m.town? :D

2012-01-07 @ 21:00:31
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0