Charmigt

Anonym om We ain't ever growing up:
Lika bra att du väljer att drömma dig bort i en film när ditt riktiga liv verkar suga :)
IP: 79.136.26.148

Svar: Vad vet du om mitt liv egentligen? Jag har en väldigt fin familj, helt otroliga vänner och jag får resa och se världen. I sommar har jag sommarjobb så jag kommer tjäna pengar och jag har kommit in på musik-estet. Jag förstå inte riktigt vars mitt liv suger. Det kanske är ditt liv som suger eftersom du inte verkar ha något bättre för dig än att vara elak. Btw modigt av dig att du vågade stå för din åsikt, kramis :)

Kommentarer
Skrivet av: linnea

hatar folk som skriver anonymt!

2012-05-25 @ 20:26:44
URL: http://theycallmenea.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0