You're no good for me but baby I want you.

Hej, har inte uppdaterat på några dagar men det gör inget.
I fredags passade jag min syster och vi myste på och åt popcorn. När Nora somnat slog jag igång Casper, (filmen med den snälla spöket) och fick mig en liten nostalgi tripp!

På lördag åkte jag, Johanna och Bezad in till stan för att se hockey på storbildsskärmen. Det var väl lite mysigt typ. Det enda jobbiga var att det var lite kallt och att bilden tjorvade. Så jag drog till med claudia och clara till några fransmän. Efter hockeyn drog jag hem, duschade, åt pizza och fixade mig. Sen drog jag tillbaka dit och vi hela gänget drog till allstar. Det var trevlig!

 
 
 
 
 


 


 

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0