I am done with my graceless heart. So tonight, I'm gonna cut it out and then restart.

Nyss vaknat. Har sovit så jävla dåligt i natt.
Jag drömde att någon drogade ner mig och i början var det som att jag inte var jag utan jag kollade på när jag blev drogad och bortförd.. Sen låg jag i ner någonstans och jag såg en skugga över mig men jag kunde inte röra på mig eller skrika utan jag bara låg där.. Sen vaknade jag..
Anyways, idag ska jag bara ta det lugnt. Plugga. Baka. Bada jacuzzi. Fixa mina tånaglar och fingernaglar. och bara njuta av helgen!  Kommer nog bli bra!

Kommentarer
Skrivet av: Sarah

Hej! Jag vill faktiskt be dig om en liten tjänst, som är väldigt stor för mig.
Kan du bli medlem på den här sidan?
Det är en sida där du kan tjäna pengar helt gratis.
Om du blir medlem så får du en fin länkning och jag gör även något tillbaka om det skulle vara så:) tack på förhand!


http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=26782

2013-02-09 @ 13:23:32
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0